hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|تملک املاک در مسیر معابر منطقه ۶ با اعتباری بالغ بر ۱۷۹ میلیارد ریال

قم|تملک املاک در مسیر معابر منطقه ۶ با اعتباری بالغ بر ۱۷۹ میلیارد ریال

شهردار منطقه شش قم گفت: با توجه به وضعیت خاص و ویژه منطقه ۶ و نیازسنجی صورت گرفته، اولین اولویت توسعه شهری در حوزه عمرانی و مدیریت شهری در این منطقه بحث مسیرگشایی است که تملک املاک در مسیر معابر منطقه ۶ با اعتباری بالغ بر ۱۷۹ میلیارد ریال در حال انجام می باشد .

به گزارش حبرنگار رویداد ایران از قم،علی حاتمی فرد افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته، معابری از سطح منطقه که نیاز به دسترسی های جدید و بازگشایی داشتند شناسایی شده و تملک املاک در مسیر آنها به صورت پروژه ادامه دار در دستور کار می باشد.

وی گفت: طی سال ۹۷ فاز اول بلوار کارگر، خیابان شهید فهیمی؛خیابان شهیدان هوشنگی و ایستگاه های مترو به عنوان مسیرهای اولویت‌دار در خصوص پروژه های مسیرگشایی تعیین شده که بخش اصلی بازگشایی شده و به بهره برداری رسیدند .

شهردار منطقه۶ با اشاره به پروژه های سال ۹۸ بر اساس بودجه مصوب بیان نمود: تملکات ادامه بلوار کارگر، ادامه بلوار توحید ، تقاطع غیر همسطح امینی بیات، رمپ و لوپ تقاطع بلوار حضرت معصومه ( س) و اتوبان امام علی (ع) و تملک ایستگاه های مترو  بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته است و مشارکت و تعامل مالکین املاک در مسیر تملکات در حال انجام می باشد .

حاتمی فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع توجه به بازآفرینی فضاهای شهری در سطح منطقه شش، تصریح کرد: پروژه بارآفرینی شهری، در محدوده محله های امامزاده ابراهیم ، سوم خرداد و رئیس کرمی می باشد که مطالعات طرح انجام و تملک املاک اجرا می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد